סטיילינג לנשים בשנת 2023

לפני כ- 15 שנים, כשהתחלתי את דרכי בעולם הסטיילינג, היה צורך בהסברה מהו סטיילינג?

מה בעצם השירות הזה ולמי הוא נועד?

היו סטיגמות לעולם הסטיילינג כמו: סטיילינג זה רק לסלב, סטיילינג זה רק לאנשי הטלויזיה, סטיילינג זה לעשירים ורק לנשים.

כיום בשנת 2023 אני יכולה להגיד שרוב האנשים מבינים שסטיילינג נועד לכולם.

שסטיילינג בעצם חוסך כסף בכל הנושא של הלבוש, שכל אדם צריך לפחות מפגש ייעוץ סטיילינג כדי לדייק את התדמית והמסר שלו.

סטיילינג זו שפה, זו הדרך שלנו לדבר את עצמנו.

עדיין בשנת 2023 רוב הלקוחות שמגיעים לסטיילינג הן נשים, אומנם עלתה המודעות אצל גברים ועדיין נשים משקיעות יותר בעצמן וחשוב להן להיראות טוב ולהיות בסטייל.

לא לימדו אותנו באף בית ספר איך מתלבשים, מה נכון לנו, מה מחמיא, מה כל סגנון משדר ובכלל איך משלבים בגדים וצבעים.

ובכל זאת, איך אנשים מתלבשים? זו פעולה יומיומית שאנשים לומדים אוטודידקטי מהסביבה.

מאמא, חברה, תקשורת, חיקוי מהרחוב, או אולי מוכרת שיש לה טעם אישי טוב.

בנושא סטיילינג יש נשים שיש להן את זה טבעי, יש להן טעם טוב, הם רואות נכון שילובים ויודעות לבנות סטייל ולבנות הופעות, הן יודעות לקנות נכון, מעודכנות בצו האופנה ואז כל החברות קוראות להן סטייליסטיות.

לעומתן, יש את הנשים שלא מחוברות, אין להן את זה, הן לא רואות מה יפה ומה נכון ולא מספיק מעודכנות או יצירתיות. לרוב נשים שלא מחוברות לנושא הלבוש והסטייל הן גם אלו שזה "לא מעניין אותן" ולמה? כי אנחנו נוטים לדחות נושא או עניין, להזיז הצידה את מה שקשה לנו איתו, את מה שאנחנו מרגישות שאנחנו לא טובות בו.

בשנת 2023 כבר כולן מבינות שסטיילינג זהו שירות נצרך ומאוד חשוב. בין אם יש לך את זה ובין אם לא, כל אחת תשמח ללמוד מה הכי מחמיא לה לנתונים האישיים, ללמוד על גזרות, שילובים שנכונים לגופה, ללמוד איך לטשטש את מה שפחות אוהבת, ללמוד על צבעים, איפור, שיער, שילובי צבע ומשחק בבגדים.

איך לשדרג את הלוק, איך לעלות מדרגה בסטיילינג האישי, איך להוסיף פריטים ואביזרים שאולי לא הוסיפו עד היום.

עולם הסטיילינג רחב ויש הרבה מה ללמוד. ללמוד מה הגזרות שהכי יחמיאו לכל חלק וחלק בגוף, ללמוד על עולם הצבעים, מה מחמיא יותר או פחות ואיך יוצרים שילובי צבע נכונים שיוצרים זרימה.

מתי אישה מחליטה לפנות לסטייליסטית אישית?

ישנן תחנות שונות שבהן רוב הנשים מרגישות צורך בסטיילינג:

בתקופה שבה הן מחפשות זוגיות ויוצאות לדייטים, בהריון כשרוצות לתכנן את המלתחה ולשמור על סטייל גם בהריון, אחרי לידה/ות שהגוף השתנה והן רוצות לדעת להתאים לגוף החדש. זה גם יכול להיות שינוי משקל לפה או לשם ויש צורך להתאים מידות וגזרות.

בתקופת חיפוש עבודה לראיונות עבודה, כשרוצות להתאים את סגנון הלבוש לתפקיד ולמסרים האישיים שלהן.

במקומות עבודה כשרוצות לשדר מקצועיות ותדמית וסטייל שייצגו אותן נכון, בקידום בתפקיד או בהסבת מקצוע. גם עצמאיות רבות רוצות להתאים את המיתוג שלהם למותג של העסק, למי שהן ולמה שהעסק שלהן מייצג.

או בכלל כל מי שקמה ומבינה שהיא לא מספיק מרוצה מהארון שלה, שהיא פותחת את הארון ומרגישה מתוסכלת, שאין לה מה ללבוש, שהיא לא יודעת מה נכון לה, שהיא לא נהנת לעשות קניות כי היא לא מוצאת כלום, שהיא לא מצליחה להחליט מה ללבוש בסיטואציות שונות, כל מי שחשוב לה להיראות טוב, היא רוצה להשקיע בעצמה ולהוציא מעצמה את המקסימום, בלי לוותר.

נשים בשנת 2023 הן נשים חזקות שמשלבות קריירה ומשפחה ואימהות ויחד עם זאת חשוב להן לשמר את עצמן, להשקיע גם בנושא החיצוני, להרגיש טוב ביומיום עם המראה והסטייל.

נשים רוצות אמירה אישית וזה פשוט וקל וכל אחת יכולה ללמוד להיות סטייליסטית אישית של עצמה.

מפגשי סטיילינג אישי ועסקי הם מפגשים מלמדים מאוד ומעשירים שנותנים כלים לנשים ליומיום לכל נושא הלבוש והניראות, אלו מפגשים שמציידים את הנשים בידע לניצול המלתחה בבית, לידע איך לרכוש נכון, לידע איך לבנות שילובים לכל צורך מתוך המלתחה.

היו שנים שבהן לנשים היה חשוב עניין האופנה והטרנדים, כיום בשנת 2023 נשים מגיעות לסטיילינג לא כי הן רוצות להתלבש לפי צו האופנה והטרנדים, אלא כי הן רוצות אמירה אישית, לבנות סגנון לבוש אישי שייצג אותן נכון. נשים לא רוצות להיות קורבנות אופנה, הן רוצות ללמוד להתלבש יפה, מעניין, להרגיש טוב בבגד ונוח, להתחבר לבגדים שלהן, לדעת ליצור מהקיים ולשדר את עצמן הכי אותנטי שיש.

רוב הנשים מגיעות לסטיילינג פעם אחת, זה יכול להיות מפגש קצר או ארוך, זה יכול להיות רצף של 2,3 מפגשים ולאחר מכן הן יוצאות לדרך עצמאית.

כי תהליך סטיילינג הוא כולל לימוד וסדנה לחיים, אחרי שהנשים מצטיידות בכלים למה נכון להן, לניהול המלתחה, יודעות לקנות לבד ויודעות ליצור סטייל ושילובים הן יודעות גם להמשיך לבד..

בהמשך מגיעות לעונה אחרת, כדי ללמוד סטיילינג בעונה שונה ממה שלמדו, לעיתים מגיעות לרענון, להתעדכנות וגם למפגשים נוספים לחיזוק, כמו עבודה על המלתחה או סיבוב שופינג משותף.

סטיילינג בשנת 2023 הוא לא מותרות הוא חובה!

כתבות באותו נושא

פרקט פישבון טרנד עיצובי

פרקט פישבון הוא לא עוד פרקט אלא גם נקודת מוקד בעיצוב הבית. הוא משתלב במגמות עיצוב מודרניות ומספק פלטפורמה ליצירת חלל ייחודי ואלגנטי. דוגמאות מהעולם

פרקטים לעיצוב הבית

כאשר מדובר בעיצוב הבית, אחת ההחלטות החשובות ביותר היא בחירת הרצפה. הרצפה שלנו לא רק שומרת על כפות הרגליים שלנו, אלא גם משפיעה על התחושה

הדפסת פוסטרים

הדפסת פוסטרים ותקשורת חזותית

בעולם השיווק והפרסום, פוסטרים מחזיקים מקום מיוחד. הם לא רק פיסות נייר מודפסות אלא כלים עוצמתיים לתקשורת, מיתוג וביטוי אמנותי. מאמר זה בוחן את המורכבויות

קטגוריותטובות נוספות

כתבות חדשות

פרקט פישבון טרנד עיצובי

פרקט פישבון הוא לא עוד פרקט אלא גם נקודת מוקד בעיצוב הבית. הוא משתלב במגמות עיצוב מודרניות ומספק פלטפורמה ליצירת חלל ייחודי ואלגנטי. דוגמאות מהעולם

פרקטים לעיצוב הבית

כאשר מדובר בעיצוב הבית, אחת ההחלטות החשובות ביותר היא בחירת הרצפה. הרצפה שלנו לא רק שומרת על כפות הרגליים שלנו, אלא גם משפיעה על התחושה

הדפסת פוסטרים

הדפסת פוסטרים ותקשורת חזותית

בעולם השיווק והפרסום, פוסטרים מחזיקים מקום מיוחד. הם לא רק פיסות נייר מודפסות אלא כלים עוצמתיים לתקשורת, מיתוג וביטוי אמנותי. מאמר זה בוחן את המורכבויות

סטיילינג לנשים בשנת 2023

לפני כ- 15 שנים, כשהתחלתי את דרכי בעולם הסטיילינג, היה צורך בהסברה מהו סטיילינג? מה בעצם השירות הזה ולמי הוא נועד? היו סטיגמות לעולם הסטיילינג

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן