המזרן האורטופדי כובש את העולם והגיע לישראל – ״אולטימה סליפ״

שימוש בטכנולוגיה חדשנית ותכנון מדוקדק הפכו את המזרן האורטופדי של ״אולטימה סליפ״ לאחד מהמזרונים הטובים ביותר בעולם, לשמירה קפדנית על איכות השינה לאורך כל הלילה, תמיכה בגוף בשבע נקודות שונות והתאמה מושלמת לכל אדם. כיום, הוא נמצא גם בהישג ידכם בתנאי מימון נוחים וחודש שלם להתנסות בשינה כמו שלא הכרתם בעבר.

שנת הלילה שלנו היא הזמן שבו אנו מטעינים את המצברים ומחדשים את האנרגיה, ואיכותה נקבעת במידה רבה בזכות איכות המזרן המותאם לתנוחה השינה. טכנולוגיה חדשנית שהגיעה מארצות הברית משלבת בתוכה שלושה יתרונות מהותיים ויוצרת את המזרן האורטופדי המושלם לגוף.

מה משולב בתוך המזרון האורטופדי?

מדובר בשילוב של שלושה מרכיבים עיקריים: מרכיב ראשון הוא קפיצי פלדה איכותיים הארוזים כל אחד בנפרד, ומעניקים את התחושה הנפלאה של ריחוף על המזרן. מרכיב שני הוא  ספוג איכותי המעניק תמיכה מושלמת לאגן, לכתפיים ולגב. ומרכיב שלישי הוא שכבה עליונה המסייעת בניהול הטמפרטורה. שלושת המרכיבים מאפשרים לישון בנוחות בלי לחוש בתנועות של האדם לצידנו, וליהנות ממזרן שמסוגל לחלק באופן אופטימלי את משקל הגוף ולתמוך בו בזמן השינה. השילוב המושלם הזה מבטיח שמהרגע שתהנו משינה באיכות שונה מכל מה שהכרתם בעבר.

בידקו התאמה לרכישת מזרן ביחרו את הלחצן המתאים – 

אז מה המדע שמסתתר מאחורי המזרן האורטופדי?

המזרן החדשני יוצר מתוך הכרות עם החסרונות הנפוצים של המזרנים הפשוטים. ראשית, הוא כולל קפיצי פלדה עוצמתיים המאוחסנים בלחץ גבוה במזרן ועטופים בנפרד. מדוע הדבר כה חשוב? מזרני הקפיצים המוכרים לנו מכילים מערך קפיצים המחובר זה לזה, הגורם לתנועה בלתי נשלטת של המזרן כולו במקרה שאחד מבני הזוג נע בשנתו.
בזכות ההפרדה של הקפיצים, המזרן החדש מעניק את התחושה העילאית של שינה איכותית, בלי שתנועת הגוף של אדם אחד תשפיע על איכות השינה של האדם השני הישן על המזרן. בנוסף, ניתן לבחור במזרן הכולל טופר – חלק עליון נוסף המכיל קפיצי ננו קטנים, שמחזרים את תחושת הריחוף ומתאימים לכל אחד מהמזרנים. שנית, הוא כולל את כלל החומרים היוצרים מזרן אלסטי נוח לחוויית שינה שאין כמותה.

 

התאמה לטעם אישי בדרגת הקושי ומאפייני השינה

באולטימה תמצאו את המזרן האורטופדי בגרסאות שונות המותאמות להרגלי השינה האישיים של כל לקוח, בהתאם לתנוחת השינה ודרגת הקושי המבוקשת. לקוח שרגיל לישון על מזרן אלסטי בדרגת קושי גבוהה, יתקשה למצוא מזרן אורתופדי המתאים בדיוק לצרכיו. כאן מגיע השירות האישי של אולטימה הכולל חיבור מושלם בין כלל ההעדפות של הלקוח למזרן, תוך חתירה לחוויית השינה המושלמת.

ישנים על הצד? המזרן האולטימטיבי עבורכם הוא מזרן שמסוגל לתמוך בכתפיים ובאגן. אם אתם ישנים על הגב התמיכה המומלצת תהיה באזור האגן. חשוב לזכור כי עמוד השדרה אינו ישר, אלא בנוי בצורת האות הלועזית S. לכן, תמיכה נכונה בו יכולה לסייע לשמור על בריאות הגב לאורך זמן, ולשפר לא רק את איכות השינה אלא להשפיע גם על שעות שבהן אנו ערים.

לאחר שתענו על מספר שאלות, כל אחד מהנציגים בחנות יוכל להתאים לכם את המודל הנכון ביותר עבורכם, הן מבחינת שילוב החומרים שמהם עשוי המזרן, והן מבחינת התמיכה המוענקת לכל אחד מחלקי הגוף בזמן השינה. כך, כל חוליה בגב תזכה לתמיכה מקסימלית, ובבוקר שאחרי תקומו עם תחושה שונה לחלוטין.

שינה בריאה וטובה יותר

לצד כל היתרונות הללו, כיום המזרנים כוללים מגוון רחב של חומרים ירוקים ובריאים. במהלך הלילה אנו נושמים את הסיבים העדינים שמהם מורכב המזרן. אם מדובר בחומרים סינתטיים הדבר עשוי להשפיע על בריאותו של האדם הישן עליהם שעות רבות, ומעשה מכניס רעלים לגופו. הבדים שמהם עשויים המזרנים שלנו מכילים סיבי קשמיר וסיבי אלוורה כדי למנוע חדירה של רעלים.

בנוסף, לבדי הקשמיר יתרון בולט נוסף, הם מאפשרים לשלוט בטמפרטורה בזמן השינה. ידוע כי בדים שאינם נושמים גורמים להתחממות, במיוחד כאשר נמצאים מתחת לשמיכה. הדבר עשוי להעיר אותנו פעמים רבות בלילה ולפגוע באיכות השינה. שימוש של בדים נושמים וחומרים איכותיים מסייע לשמור על טמפרטורה מאוזנת לשנת לילה ערבה במיוחד.

בדיקת ניסיון של המזרן האורטופדי

כדי לתת ללקוח להתנסות בכל היתרונות שציינו, חברת אולטימה מאפשרת היום להשתמש במזרן האורטופדי להתנסות של עד שלושים לילות, תוך אפשרות להחזיר את המזרן אם לא הפך את השינה שלכם לחווית שינה מושלמת. 

כל אחד מהמזרנים מוצע היום בתנאי מימון נפלאים,  כעת, גם אתם יכולים ליהנות מחוויית שינה איכותית ושונה לחלוטין מכל מה הכרתם קודם לכן. המזרן יגיע אליכם במשלוח ישיר עד הבית עם שליח, ותוכלו בתוך דקות אחדות להחליף את המזרן הישן שלכם בחוד החנית של עולם המזרנים – המזרן האורטופדי.

 

מוזמנים להשאיר פרטים לבדיקת התאמה ואחד מנציגנו יחזור אליכם,לבחירת המזרן המושלם לחוויית שינה כמו שלא הכרתם מעולם ….

כתבות באותו נושא

פרקט פישבון טרנד עיצובי

פרקט פישבון הוא לא עוד פרקט אלא גם נקודת מוקד בעיצוב הבית. הוא משתלב במגמות עיצוב מודרניות ומספק פלטפורמה ליצירת חלל ייחודי ואלגנטי. דוגמאות מהעולם

פרקטים לעיצוב הבית

כאשר מדובר בעיצוב הבית, אחת ההחלטות החשובות ביותר היא בחירת הרצפה. הרצפה שלנו לא רק שומרת על כפות הרגליים שלנו, אלא גם משפיעה על התחושה

הדפסת פוסטרים

הדפסת פוסטרים ותקשורת חזותית

בעולם השיווק והפרסום, פוסטרים מחזיקים מקום מיוחד. הם לא רק פיסות נייר מודפסות אלא כלים עוצמתיים לתקשורת, מיתוג וביטוי אמנותי. מאמר זה בוחן את המורכבויות

קטגוריותטובות נוספות

כתבות חדשות

פרקט פישבון טרנד עיצובי

פרקט פישבון הוא לא עוד פרקט אלא גם נקודת מוקד בעיצוב הבית. הוא משתלב במגמות עיצוב מודרניות ומספק פלטפורמה ליצירת חלל ייחודי ואלגנטי. דוגמאות מהעולם

פרקטים לעיצוב הבית

כאשר מדובר בעיצוב הבית, אחת ההחלטות החשובות ביותר היא בחירת הרצפה. הרצפה שלנו לא רק שומרת על כפות הרגליים שלנו, אלא גם משפיעה על התחושה

הדפסת פוסטרים

הדפסת פוסטרים ותקשורת חזותית

בעולם השיווק והפרסום, פוסטרים מחזיקים מקום מיוחד. הם לא רק פיסות נייר מודפסות אלא כלים עוצמתיים לתקשורת, מיתוג וביטוי אמנותי. מאמר זה בוחן את המורכבויות

סטיילינג לנשים בשנת 2023

לפני כ- 15 שנים, כשהתחלתי את דרכי בעולם הסטיילינג, היה צורך בהסברה מהו סטיילינג? מה בעצם השירות הזה ולמי הוא נועד? היו סטיגמות לעולם הסטיילינג

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן