3 טריילרים לסרטים שכנראה יהיו שוברי קופות בשנת 2020

שנה מצוינת לתעשיית הסרטים


בשנים האחרונות אנו עדים להתפתחויות משמעותיות בעולם הקולנוע. עולם ההנפשה השתכלל וצבר תאוצה, טכניקות הצילום הפכו למרהיבות עוד יותר והאפקטים נעשים אמינים יותר ויותר עם הזמן. לא פלא שגם שנת 2020 שבאה עלינו לטובה הביאה איתה מגוון רחב של יצירות מופת קולנועיות. בשביל לעשות לכם קצת סדר, ריכזנו לכם שלושה סרטים שיצאו לא מזמן או עתידים לצאת בקרוב ולהיות שוברי קופות משמעותיים בתעשייה בשנה הקרובה.

קצת על השפעות הקורונה בעולם הקולנוע

לבתי הקולנוע יש כח רב בכל הקשור בהפצת סרטים, הם אלה שמכתיבים את הקצב עם "חוקים" מאוד ברורים: זמן ההפצה של כל סרט יהיה כ-3 חודשים בבתי הקולנוע, ורק לאחר מכן הסרט יכול להיות מופץ באינטרנט, בהקרנות ביתיות, בטלוויזיה וכדומה. אבל אז… הגיעה הקורונה ושינתה את הכל.

פתאום כל העולם כמעט בסגר ואם לא בסגר, אז יש הנחיות האוסרות על בתי הקולנוע לפתוח את העסק. לאור המצב, המון סרטים שהקרנת הבכורה שלהם הייתה אמורה להיות השנה- נדחו. כנ"ל לגבי הפקות ותקציבים שנחתכו. בקיצור, מדובר בנזק בלתי הפיך של מיליוני שקלים!

דבר מעניין נוסף שקרה בעקבות הקורונה הוא שמאחר וסרטים לא יכולים להיות מוקרנים ומופצים בבתי הקולנוע, ישנם סרטים שהחליטו להפיץ את הסרטים ישירות באינטרנט! ובעצם ללכת נגד מדיניות, נהלים ושיטות פעולה שהיו קיימים במשך שנים (כפי שצויין בתחילת הפסקה). ובאופן מפציע, הסרטים שהופצו באינטרנט גרפו הצלחה לא רעה. כך למשל הסרט "טרולים מסביב לעולם" הפיצו ב-VOD ובאינטרנט והסרט גרף (לא מעט כסף.

(קרדיט לאתר depositphotos  על התמונה)

ובחזרה לטריילרים – קבלו אותם!

1. לילדים – דוליטל
טריילר לסרט מושלם לצפייה עם הילדים: "דוליטל", הוא חידוש של סרט הילדים הקלאסי העוקב אחרי רופא החיות המפורסם שיודע לשוחח עם בעלי חיים. הסרט עוקב אחרי דוליטל שהסתגר באחוזתו שנים ארוכות ונאלץ לצאת לבסוף ולעזור למצוא תרופה למחלתה המסתורית של מלכת אנגליה. במסעו יחפש תרופה ביחד עם חבריו החיות ויעבור חוויות מצחיקות ומשונות. בסרט נופים מרהיבים והנפשה מקסימה של בעלי חיים שתהפנט את הצופה למסך.

לצפייה בטריילר לחצו כאן: https://www.youtube.com/watch?v=uPlaMXF26Hk

2. לחובבי גיבורי העל – וונדר וומן 1984
"וונדר וומן 1984", הוא סרט המשך לקודמו בסדרה שיצא בשנת 2017. הסרט עוד לא יצא ועלילת הסרט כפי שפורסמה עד כה עוקבת אחרי וונדר וומן שנקלעת למאבק מול ברית המועצות בתקופת המלחמה הקרה. הסרט יתרחש בתקופת הדיסקו הנוסטלגית ומהטריילר נראה שיושפע ממנה רבות.

לצפייה בטריילר לחצו כאן: https://www.youtube.com/watch?v=sfM7_JLk-84

3. לחובבי המתח – האיש הבלתי נראה
"האיש הבלתי נראה", עוקב אחרי ססיליה, שלאחר שנים של זוגיות לא בריאה עם מליונר גאון ברחה בסיוע של אחותה למקום בטוח. לא הרבה זמן עובר עד שהודעה על פטירתו מתפרסמת והיא מגלה שהוא החליט להוריש לה את כל הונו – אבל ססיליה חושדת שמדובר במתיחה חולנית. האם היא רדופה על ידי הפרנויות שלה, או שמדובר בחשד מבוסס?

לצפייה בטריילר לחצו כאן: https://www.youtube.com/watch?v=WO_FJdiY9dA

אז במה כדאי לכם לצפות?
בשנה האחרונה יצאו וייצאו בהמשך סרטים מעולים נוספים בינהם "קינגסמן ההתחלה", "אהבה בשחקים מאווריק", "לא זמן למות", "מכסחי השדים: העולם הבא" ורבים נוספים. רוצים לשמוע עוד?


אם אתם מחפשים ביקורות שיעזרו לכם לבחור את הסרט הבא שתראו – כדאי לכם להכנס לאתר Kicky – הוא לגמרי שווה בדיקה.


לאתרים בינלאומיים עם תקצירי סרטים באנגלית מוזמנים להיכנס ל-IMDB או ל-Rotten tomatoes.

כתבות באותו נושא
הדפסת פוסטרים

הדפסת פוסטרים ותקשורת חזותית

בעולם השיווק והפרסום, פוסטרים מחזיקים מקום מיוחד. הם לא רק פיסות נייר מודפסות אלא כלים עוצמתיים לתקשורת, מיתוג וביטוי אמנותי. מאמר זה בוחן את המורכבויות

סטיילינג לנשים בשנת 2023

לפני כ- 15 שנים, כשהתחלתי את דרכי בעולם הסטיילינג, היה צורך בהסברה מהו סטיילינג? מה בעצם השירות הזה ולמי הוא נועד? היו סטיגמות לעולם הסטיילינג

קטגוריותטובות נוספות

כתבות חדשות

הדפסת פוסטרים

הדפסת פוסטרים ותקשורת חזותית

בעולם השיווק והפרסום, פוסטרים מחזיקים מקום מיוחד. הם לא רק פיסות נייר מודפסות אלא כלים עוצמתיים לתקשורת, מיתוג וביטוי אמנותי. מאמר זה בוחן את המורכבויות

סטיילינג לנשים בשנת 2023

לפני כ- 15 שנים, כשהתחלתי את דרכי בעולם הסטיילינג, היה צורך בהסברה מהו סטיילינג? מה בעצם השירות הזה ולמי הוא נועד? היו סטיגמות לעולם הסטיילינג

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן