תוכנית המנהלים EMBA של אוניברסיטת בר-אילן: השלב הבא בקריירה שלך

השלב הבא בקריירה שלך!

מתעניינים בתואר שני במנהל עסקים? הכירו את תוכנית המנהלים EMBA הדו-שנתית של אוניברסיטת בר-אילן, תוכנית לימודים זו מזכה בתואר MBA החיוני לפיתוח הקריירה הניהולית שלכם. ניהול עסקים נחשב לאחד התחומים המובילים, המאתגרים, והמבוקשים בשוק העבודה, וכשכזה נדרשת בו התמקצעות במנעד נושאים רחב בתחום זה כדי להנהיג חברות ולצלוח את הדרך אל הפסגה. התוכנית מנגישה מסלול ייחודי המשלב בין תיאוריה ופרקטיקה המיועד עבור אנשי ניהול בעלי ניסיון של חמש שנים ויותר בתחום הניהולי/פיקודי/מקצועי המכוונים לשדרוג משמעותי של הקריירה הניהולית שלהם. תוכנית מנהלים EMBA של אוניברסיטת בר-אילן מציעה לכם תוכנית לימודים אינטגרטיבית הכוללת מגוון נושאים במנהל עסקים ותואר MBA אקדמאי מאחת האוניברסיטאות המובילות בארץ הידועה גם באווירה הייחודית ובקמפוס הירוק והשוקק חיים שלה.

מהי תוכנית מנהלים Executive MBA הדו-שנתית של אוניברסיטת בר-אילן ומהן יתרונותיה?

תחום העסקים והיזמות מהווה אבן יסוד קריטית ורבת השפעה בכלכלה הארצית, וכשכזה אינו חדל מלהתגוון ולהתפתח לאורך השנים. דינמיקה זו משולבת באדיקות בתוכנית שנפתחה בשנת 1996, על ידי אוניברסיטת בר-אילן הפועלת להקפיד על מתאם הדוק בין תוכנית הלימודים לעולם העסקים העכשווי, תוך התאמת תוכנית המנהלים Executive MBA הדו-שנתית לזמן אמת.

ההרשמה בעיצומה ומס' המקומות מוגבל – להרשמה הזינו פרטיכם ונחזור אליכם בהקדם

*הפרטים נשלחים ישירות למערכת האוניברסיטה ואינם נמצאים במערכת אתר ״חדשותטובות״

התוכנית מושתתת על יום לימודים אחד בשבוע, ובניגוד למסלול הרגיל של תואר MBA במנהל עסקים, שבו כחלק מתנאי הקבלה נדרשים לבחינת GMAT, (דבר שדורש תקופת זמן לא מבוטלת של הכנות לבחינה) במסלול הלימודים של תוכנית המנהלים Executive MBA המועמדים פטורים מבחינה זו, ורשאים להירשם בתנאי שיש להם ניסיון ניהולי/פיקודי/מקצועי של חמש שנים במצטבר ותואר ראשון ממוסד אקדמי מוכר בציון ממוצע של 76 ומעלה. כמו כן, תוכנית הלימודים היא בעלות של שכר לימוד אוניברסיטאי.

כמו כן, לאחר שנתיים של חוסר וודאות והגבלות שונות בעקבות מגפת הקורונה שמנעו מהסטודנטים להתוודע לקמפוס היפה והמטופח של האוניברסיטה, ולהנות מאווירה סטודנטיאלית יוצאת דופן שהינה חלק כה חשוב מההוויה של אוניברסיטת בר אילן, הקמפוס סופסוף שב לחיים ואנו בהחלט מקווים שימשיך כך.

מה כוללת תוכנית מנהלים Executive MBA הדו-שנתית של אוניברסיטת בר-אילן ?

תוכנית המנהלים Executive MBA מתמקדת בתחומים ונושאים של שיווק, אסטרטגיה, משאבי אנוש, היבטים משפטיים וניהול משא ומתן, המהווים תשתית הכרחית עבור אנשי ניהול ועסקים ומונגשת על ידי רשימת מרצים המובילים בתעשייה בתחומם אשר שמם הולך לפניהם בזכות הישגיהם המרשימים. כמו כן, מערך הלימודים תוכנן בקפידה והינו כולל מבחר קורסים איכותיים בעלי ערך מובהק עבור מנהלים כגון מנהיגות בניהול אנשים, ניהול חדשנות ויזמות, חשבונאות פיננסית, עקרונות המימון, מנהיגים בשירות הציבורי, מערכות מידע ניהוליות, כלכלה בינלאומית, משפט ציבורי, אסטרטגיה עסקית, תקשורת וניהול, יסודות הסייבר, אסטרטגיה שיווקית וחדשנות דיגיטלית, היבטים משפטיים ופרקטיים בניהול חברות, ניהול קונפליקטים ומשא ומתן, נדל"ן, משחק עסקים, אתיקה בעסקים ואחריות תאגידית, עקרונות הניהול ועוד. ראוי לציין שתכני הקורסים מתעדכנים מידי שנה ומתיישרים עם תכתיבי השוק.

ייחודה של תוכנית זו בכך שהיא מוכוונת ומתוכננת לסטודנטים במעמד של מנהלים עסקיים בחברות שונות במשק המעוניינים להשתדרג ולהתמקצע משמעותית בנושא ולבצע את "קפיצת המדרגה" הניהולית באמצעות תכנית ה – EMBA. מטרת התוכנית היא להכשיר את המנהלים ברמה הפונקציונלית והפרקטית לעולם הניהול, על ידי שילוב המתודה והפרקטיקה והקניית הידע הנדרש לחשיבה ניהולית, אבחון וניתוח הצרכים של תחום העסקים בהווה ובעתיד. יכולות אלו יקנו לבוגרי התוכנית חשיבה ניהולית מזוקקת. התוכנית מורכבת מקהילת בוגרים איכותית ומאוכלוסייה בוגרת וממוקדת בפן האישי והמקצועי שכבר עברה כברת דרך בעולם הניהול, ועל כן מהווה הזדמנות נדירה וחד פעמית ליצירת קשרים מקצועיים ובינאישיים, ושיתופי פעולה עתידיים.

פרטי תוכנית מנהלים Executive MBA

תוכנית המנהלים Executive MBA של אוניברסיטת בר-אילן מתחילה בתאריך ה-02/03/2022 ומערך לימודיה מתפרס על תקופה של כשנה ועשרה חודשים, ומורכב משישה סמסטרים רצופים כאשר הלימודים אינם כוללים התמחות. הפרופיל הסטודנטיאלי של משתתפי התוכנית מורכב מאנשי ניהול בוגרים המגיעים מרקעים וענפים עסקיים שונים ובעלי מטרה משותפת של לקיחת הצעד הבא בקריירה שלהם. כמו כן, בניגוד לתוכנית הלימוד הקלאסית שבה משתתפים עד כ-300 סטודנטים, תוכנית מנהלים Executive MBA הדו שנתית מורכבת מ-130 סטודנטים ולכן מס' המקומות בתוכנית מוגבל. אז האם אתם מוכנים לשלב הבא בקריירה הניהולית שלכם?

הירשמו עכשיו לתוכנית המנהלים Executive MBA הדו-שנתית של אוניברסיטת בר-אילן ושריינו את מקומכם במסלול אקדמאי יוקרתי שימנף את קריירת הניהול שלכם ויפתח בפניכם דלתות נחשקות.

 

ההרשמה בעיצומה ומס' המקומות מוגבל – להרשמה הזינו פרטיכם ונחזור אליכם בהקדם

*הפרטים נשלחים ישירות למערכת האוניברסיטה ואינם נמצאים במערכת אתר ״חדשותטובות״

כתבות באותו נושא
הדפסת פוסטרים

הדפסת פוסטרים ותקשורת חזותית

בעולם השיווק והפרסום, פוסטרים מחזיקים מקום מיוחד. הם לא רק פיסות נייר מודפסות אלא כלים עוצמתיים לתקשורת, מיתוג וביטוי אמנותי. מאמר זה בוחן את המורכבויות

סטיילינג לנשים בשנת 2023

לפני כ- 15 שנים, כשהתחלתי את דרכי בעולם הסטיילינג, היה צורך בהסברה מהו סטיילינג? מה בעצם השירות הזה ולמי הוא נועד? היו סטיגמות לעולם הסטיילינג

קטגוריותטובות נוספות

כתבות חדשות

הדפסת פוסטרים

הדפסת פוסטרים ותקשורת חזותית

בעולם השיווק והפרסום, פוסטרים מחזיקים מקום מיוחד. הם לא רק פיסות נייר מודפסות אלא כלים עוצמתיים לתקשורת, מיתוג וביטוי אמנותי. מאמר זה בוחן את המורכבויות

סטיילינג לנשים בשנת 2023

לפני כ- 15 שנים, כשהתחלתי את דרכי בעולם הסטיילינג, היה צורך בהסברה מהו סטיילינג? מה בעצם השירות הזה ולמי הוא נועד? היו סטיגמות לעולם הסטיילינג

גלילה לראש העמוד

עדיין מתלבטים?

מפגש מתעניינים בתאריך - 20/1/22 - מפגש עם בוגרים ומרצים

*יתכן ותאריך המפגש ישתנה- נעדכן בהתאם את הנרשמים

דילוג לתוכן